1/31/2011

Return to Tiffany™

以下是早兩天吾友A搵在下閒聊時的對話:
A:搞緊咩r?
T:冇r,上網睇緊頸鏈。
A:咁無聊,想買野送比我呢?咁客氣r!
T:唔係lo,想買條Tiffany長頸鏈用黎夏天襯T!
A:下,唔係r,買d咁cheap ge野,你唔會帶lo,你帶左唔好同我出街lo!
T:cheap!!!!???唔係r,我之前睇左條連34吋長鏈要近兩千,但係34吋我又覺得長左d,再另買一條24吋鏈要七百幾,加埋都要成三千蚊ga,唔係cheap r!?
A:咁不如加多小小,買chrome hearts好過la!
T:咩加多小小r,個價差好遠lo,你知我d野好有可能帶幾次就唔帶或者飲完酒就跌左ga la,買咁貴會肉赤ga wo。
A:妖,咁係街邊係咁意買條就算la!
T:唔得wo,我會敏感。
A:咁你去死la!