6/04/2010

Louis Vuitton Keepall45

終於都考完試la,之前唔係講過考完試之後要買一個Keepall來獎勵自己的嗎。不過我真係決定唔到要買邊個,我好驚買完後會段悔lo><"
↓先講岩岩在網上發現的這個,一睇上去有點像我家那個SC bag啊,比較低調。不過我想價錢會比較貴,因為係全皮。
↓而吾友M一直在推介我買黑色邊的,話唔會用舊咁話,因為唔會變色la。但係愈睇愈覺得黑色邊的很怪。 ↓最後就係本黎呢個,但係買正常版0個個,又要諗印唔印字好,如果印又印咩色,就係咁,一直都決定唔到要買邊個。
講完,而家要睇蝸居。
我想要一把波波點的傘。
上年4月尾,剛跟前度分手的時候,很想去紋身。不過想清楚後就沒有行動了,因為我是個很容易就會後悔的人,如果紋了不喜歡的圖案,真係唔知點算。
不過上面那個女孩的紋身真的好美,如果下次我又萌起紋身的諗頭時,我一定會紋這種彩色的,真的一百級好看。

CASH CA Trim Tees

剛剛在A的家上網的時候,A一邊睇掌上明珠一邊偷睇我上什麼網(真係好Q8lo><"),當我睇到這幾件T,然後想按購買的時候,A就冷冷地拋出一句:車,我都識整la,咁普通,使唔使6千幾円r?
我:咁你而家係唔係整比我先!?(我想要個件紅藍邊的↑)
A:係,我唔收你錢tim r,你買兩枝原子筆比我,我係條領度畫兩筆就係la!
最後,係冇買到的,不過我真的好期待那位小姐會做出d咩野比我(佢係一個講得出做得到的人,而且很喪)。