12/11/2010

戴這個去賀SP C的壽,我真的覺得自己超比面的,自己生日都不會穿這樣,HAHA...

S 2011 Givenchy

每日一豹紋。

Parker x Loake

白色的鞋底加分不小。
白色的legging,很難穿得好看,很想要一條。
剪刀、石頭、布。

London Undercover x Maharishi “Bamdazzle” Umbrellas

除左愛睇頭盔,雨傘都係在下愛看的。

Kulte-CASQUE MOTO blk/noir-Kulte

唔知點解我真係好鐘意睇頭盔(!),差d唔小心按左buy。

Lulu & Co

岩岩A小姐打黎叫我幫佢訂這條聖誕穿,會唔會gaga左d r?

A.P.C. Resort Collection “Sailor Sweatshirt” for Spring 2011

↑一直都愛穿這種水手衫,用黎襯超簡單的衣就很好看。↓我的那件水手衫比這件多一點detail。

Left Field Ivy Crew Sweaters

很實用的羊毛毛衣,值得買。

Nike SB Dunk High Waterproof

很得我心的黑色球鞋。

Deep x Pro-Keds

每日一迷彩。明天要穿迷彩短褲去賀壽!

izzue x Neighborhood “NHIZ” Collection

前幾日係it試了一件underground跟這件有點似樣,分別有男裝跟女裝的size,係同一個款啊,穿女裝36,衫身有點小,有點短,但係肩位岩。試男裝46,肩位大,衫身大,但係長度岩。結果當然兩件都冇買la,因為我知只要有小小唔岩身,我都係唔會穿的,而家又唔係錢多(!)。

Deep x Hall Of Fame Pop-Off Exclusive Product

岩岩睇縮圖的時候以為係古古力黎,哈哈...(你是有多餓r??等下敷完臉就去宵夜)