6/06/2010

其實買我0個個keepall前,我有考慮過買個正常版然後印紅白色字ga!不過一諗到要等成個月,就放棄了。

無題之七十四

我ge暑假已經開始左兩日啦,為左補償呢兩個星期ge辛苦,所以就不停地買買買。又為了迎接呢個熱到仆街ge夏天,剪了一頭短髮(這個是呢兩年的慣例)。前天又收到一份A的新男朋友送我的六一兒童節禮物,暫時就唔講呢件事先。因為今日又發生左一件勢估唔到ge事情,話說我的大陸生同學仔(!),其實我地而家已經冇同班好耐,不過因為我地都同為名牌狗,所以我地ge友誼先得以維繫,佢話要返天津放暑假,所以就找我陪她去LV買袋,佢睇中左新出ge布speedy,然後那位sales就同佢講呢個仲有一個keepall,因為呢個係棉布所以好輕,冇錯,一聽到好輕這兩個字,我已經被燒著了。就係咁又失守了-_-
↓我買的其實係灰粉紅色,但係唔知點解會影到咁ge色出黎。不過我會買呢個袋已經係一件好跪異ge事,因為從來都冇考慮過買這個質料的,不過會敗呢個ge原因其實仲有一點就係因為入面有分隔,超方便放野。講完,其實我都唔知點解會買左佢,我自己都覺得好神奇><"