2/15/2011

在這位小朋友的身上,我找到有醜小鴨的氣息,我知不該對小朋友說這種克薄的話,正所謂寧笑白髮 翁,莫欺少年窮,何況人家用的是Chanel啊(!),第是大個一定會成為天鵝的。

Hermes

DC LiFE “Valentine’s Day” Admiral SE

幾時先過完正月r!?好想買鞋啊!

F 2011 DKNY

很實際的衣。

Edison

只能說靚仔真係用咩都好看,所以有時不是你穿得醜,只是你不夠人靚仔(!),所以唔該抄人著衫的同時,抄埋人地個樣先夠全套,唔好抄D唔抄D!

Chloe

岩岩行街睇到才1680,好吸引的價錢啊!無錯我的情人節是在逛街中渡過。

Justin Bieber

每日一bow tie。
黑色的最實用。

Louis Vuitton Articles De Voyage Denim Cabas

又一極醜力作。

Ruby

Karl Lagerfeld for Ruby
↑Maison Martin Margiela for Ruby

Tiffany

情人節已過,明天開學了。

S 2011Supreme x Schott Custom Perfecto

每日一皮褸。
其實春天有排都未到,聽日去買褸。