9/05/2010

呢條牛仔jumpsuit好好看啊!
其實我都在計劃買一條卡奇色短褲版的,但仲未有睇中。
每日一迷彩。
佢係我最愛的男blogger。
就像中了魔咒般對皮褸愛到不能自拔。
係時候要買一件紅色的格仔恤衫。

FHM

睇緊10月號的SPUR,440頁,有一半都係賣廣告ge,而家d日本雜誌都好呃錢。

Dr. Martens x swagger

史上最呃錢的東西就係crossover。在下比較喜歡原版的Dr. Martens。

S/S 2011 Trussardi 1911

這裡介紹的單品都係以迷彩同埋豹紋為主,唔知大家睇到悶未呢?
悶的話我都幫你唔到,這裡係為我kill time而設的,所以不切留言。

Camilla Skovegaard

Vans Vault Spectator LX – Red/Cream

自去年暑假後,都沒有再著過Vans了。如果係呢對的話,我想我會再著返Vans啊(邊個會在意你著唔著Vans r!?)!

Marc by Marc Jacobs

每日一迷彩。

Sep shopping list

別看我一向愛亂來的個性,其實在下一直都有列shopping list的習慣,買身外物,尤奇高價的我都不會一看中就買(...有時心情不好的時候都仲係會亂買la,改不了的壞習慣><"),衣服隨外,基本上睇中,又合身的,我都會買,因為要知道我好難先買到合身的衣。其他的總會想一兩天,什至一頭半個月才下手,這樣買錯的機會會比較小,但有時候買回來還是會後悔la,不過機會比較小是真的。 嗯,今個月想要下手的將會係這個Balenciaga的weekender,買來陪我過冬。
一對bulgari的bulgari bulgari系列耳環,不過想要18K玫瑰金,中間係鑲珍珠母貝的,由於而家帶開的銀耳環過敏,又不夠錢買一粒一卡的鑽石耳環,只好買隻金的來帶住先><"最後係這個LV銀包,係每日廿蚊廿蚊地儲回來買的,過多兩天就儲夠三千蚊去買了。
因為屋企已有好幾個差不多全新無用的銀包,再買會落一千層地獄,所以就諗到儲錢買呢個方法。

Burberry Brit

身邊的友都話我穿恤衫好看,所以最近就像被催眠般不停地買恤衫,這件係上個月就睇中的,不過3千多沒有買的借口,前些天忙的要命,就買個小禮物來獎勵下自己(好大的借口><"),本黎想買綠色的,後來只有這個色有我碼,所以就買這件,回家看下衣櫃先發現我有好多件藍色的恤衫,無言...
照片的顏色跟實物有色差,實物超級靚,成件係漸變藍色,愛死。

無題之一百二十六

時間過得真快
三個月又過去了
明天又要上學去
琴晚G話我返學都好似放假咁
想一想 又真係wo
真的要好好珍惜這兩年的時間
日子過得愉快 從來都不缺身外物
有待我一百級好的家人 朋友 同學
但總覺得小了點什麼
我當然清楚那個什麼是什麼
但這個什麼 真的急不來
讓我好好的學習等待
學習獨處
我的SP C送我的,超級好用,用完有D涼涼的感覺。

鹿港小鎮

G愛食的辣子雞,沒廣州的好吃,份量又小。
呢幾日買得好爽!!