4/20/2010

Versace

這張桌子真的是Versace家的出品嗎?真係好唔似,好colorful好young啊!
Versace的家具一直都係走比較貴氣的style,但這張桌子的感覺很玩味,真係好正。

source:http://hypebeast.com/2010/04/versace-home-collection/

無題之五十

剛剛吾友A跟我說
兩個人在一起
就是要互相欺騙
真的是這樣嗎!?

無題之四十九

我知我很邪惡
不用重複地提醒我了
我都不想這樣
我都想我是個天真無邪的人
既然我不是
我就只有盡我最大的努力去扮
但我討厭這樣
其實有這個必要嗎

原來我講野。好。大。聲。

話說剛剛上堂的時候跟陳小同學仔玩fb,然後不停地對著fb說8掛,講左大半堂後,忽然坐在遠方的女同學跟我說:你講得好大聲lo!
T:(之後我不停地狂笑)下...你咁都聽到,我講得好細聲ga la wo!你唔好再偷聽我地講野。(好彩我地唔係講班上同學的是非,如果唔係一定會比人打死lo!因為我們的對話既色情又十級賤(!))
女同學:唔使偷聽lo!你講得咁大聲,個miss都聽到lo!(我坐在可以容納百多人的課室內,而且我坐在尾二那排,跟講台距離很遠很遠,所以我唔信個位miss會聽到我們的談話內容lo!除非佢有千里耳!)
對於那位女同學話我講野好大聲本人感到十分不滿,所以我又問坐我後面的那位女同學(佢聽緊ipod的),但據她所說,她雖然聽著ipod,但都聽到我講咩,而且能夠將我跟陳小ge談話內容再講返出黎lo(!),佢跟我說,你的敏感部位係背脊r ma!(!!!!!)(我極度懷疑她在扮聽ipod,其實係冇開機的,如果唔係冇可能聽得那麼清楚lo(!))
聽那位聽ipod的女同學講完後,我跟陳小不停地喪笑,然後差不多半班的同學仔都望向我,他們說他們都能夠。清。楚。地。聽到我們的對話內容(!)
所以千萬不要在人多的地方說太過私密的事情。

S 2010 EUBIQ NY

這兩個星期的schedule都排得滿滿的,我很喜歡這種充實的生活,每天都跟不同的人見面,五年前的我又回來了,超活躍的。

source:http://thefashionisto.com/blog/eubiq-ny-spring-2010/#more-64494