10/12/2010

F 2010 Shellac Campaign

Today's outfit

↑今朝返0900,趕到死,所以係咁係櫃底搵衫著,搵搵下發現原來有幾件短袖T未開,見今日熱熱地就快D開左佢。我知今日著到似落街倒垃圾(咁趕,你地唔係仲以為我會著到去飲咁r!?)。件橫間T係上次係Uniqlo減價買的,好似$39/49咁上下,總之好抵,而且質地都幾ok。
↑這對係我的第3對同款同色converse(!),都說過我好愛買同樣的東西(!)只係皮質同條鞋帶唔同。
↑放學後先搵A小姐攞生日禮物(但係下個月尾先係我ge生日lo!),再同我的SP C食午飯,依然趕頭趕命。
↑這個係SP C送我的,家母愛飲酸酸地ge野,謝謝la。
每日一牛仔。

Fiasco magazine

每日一豹紋。

Inpaichthys kerri

在下係一個冷衫狂熱份子,只要遇到合身的,在正常情況下唔理好醜買左先算。
↑不過呢件冷身下半部份的啡色(?)令我諗起小時候最討厭穿的羊毛底衫。

Victoria Beckham

雖然傳David Beckham叫雞玩3p,不過好似一點都冇影響Victoria扮靚的心情,仲著紅褲仔充喜(!)。所以就算遇到多大的困難,都唔可以放棄自己,日子愈艱難,愈要認真的過(這個是什麼結論啊!?)。

Swarovski X Karl Lagerfeld

有點hip pop的感覺。↑條頸鏈好靚。

Céline Luggage Tote

這款Céline Luggage Tote出左冇三十個版本都有廿個吧,呢個紅色條紋的算係在下比較喜歡的,雖然見到很多人用得很有形,不過有d野明知自己唔襯,就無為浪費彈藥了。

F/W 2010 Levi’s Lefty Jean by Takahiro Kuraishi

應該有5,6年沒有穿Levis了,其實一直都沒有喜歡過Levis,只係年小無知,人有我都要人,先會用過千元買一條唔岩著的牛仔褲吧,成世人就只係幫襯過兩次咁大把,另一次係買一件黑色的T-shit,之後連門口都冇入過了。
↑不過今次的波波點恤衫真的不錯看,只係我唔會買lo...

Laura Mercier

月頭跟我的SP C去HK逛街的時候,那位化妝品狂熱小姐一口氣係Laura Mercier買左7,8樣野(那位小姐之前未用過呢個牌子d野ga wo(!),不過聽佢講都幾好用咁)。
下次我們過HK的時候,我想呢套Travel Brush Set就會有得賣。在下的確有點興趣,不過我剩係想要中間個枝碎粉掃,因為上次係Muji買個枝沒有很好用,只係一味的滑,但係那個刷頭一點彈力都沒有,用起來感覺怪怪的,下次要去Laura Mercier睇下先得。

F/W 2010 Hysteric Glamour Biker MA-1 Jacket

皮袖的外套,今年超常見的,算係今個冬季的must have item啊!
每日一牛仔。

Converse by John Varvatos

這個蛇紋很妖。