4/03/2011

F 2011 Zoologie

每日一bow tie。

CK One Microfiber Hip Brief

衣服要換季,underwear都要換季,所以由上個星期開始買左一堆underwear,分別買左armani、D&G、CK、Private Structure,岩岩全部都穿過一次,要數最好穿的應該係CK one。第一次穿CK應該是十年前的事了,穿過咁多個牌子的underwear,CK應該算係最耐洗的,十年前那件仲keep住,當然沒再穿la,基本上內褲半年就會換一批。

今次這條CK one的cutting很讚,極底腰,在下很怕穿太高腰的underwear,會很辛苦,而我買的是↑黑底白邊,不過買回來的時候,先手洗,那條白邊未穿就因為黑色的部份掉色而變成灰色了,嗚...不過由於現在單身,沒有人會看到在下的內褲就算了,講開掉色的問題,Private Structure一樣掉色掉得很嚴重,不過價錢在100元上下,就不會太計較,其實佢D cutting都好得,而且有超多色擇。由於太好穿琴日又再買左白底灰邊的,另有灰色底,不過白色比較好看。

Cosmic Wonder Light Source Linen Hooded Jacket

每日一迷彩。

sass & bide The Lost Innocence Chain Ring

Proenza Schouler

↑PS1 Keep All ↑PS1 Extra Large leather travel bag

Gucci

一直都覺得好靚,只係高身左d,同條帶長左d...
bling bling...感覺很暴發。
每日一迷彩。

Miu Miu

嘩,好可愛啊!就咁睇的時候,因為當你將呢d miniature bag charms掛係個袋ge時候,看起黎會有好蠢的感覺,真的,因為之前有買過Balenciaga 0個個,一次都沒用過!

Vintage Dérapage Sunglasses

頂,因咩咁貴ga!?好想要wo!!!!

Bape London “Mad Ape” T-Shirt

點解我諗起百事ge!?

Douglas Booth

岩岩出去食宵夜,出面濕度很高啊!春天終於來了。

S/S 2011 uniform experiment


唔知會維持幾耐的新blog:http://toueat.blogspot.com/


希望會堅持下去。