10/29/2008

CLINIQUE

最近愛上左用CLINIQUE的護膚品,第一次用CLINIQUE ge產品係紫色個枝眼部卸妝,一直用到今日。之後係all about eyes ge eye gel,再之後就係用呢set野la!完全取代左用左3年幾ge nu skin(因為用得太耐,而且成日加價,次次買親都加價,而家只係有用nu skin ge mask...)!吸引我用CLINIQUE ge原因係因為呢set野↓係DFS買,只係400蚊,真係底到冇人信。包括:
  1. 深層特效水嫩補濕霜370ml,外面賣350ml ge都要350蚊,而DFS賣ge板本係375ml,多左25ml,真係好底。而且佢ge保濕效果好讚!

  2. 之後就係同系列ge eye gel,夏天用係ok ge,但係冬天用有點不夠力,不如all about eyes的好用。

  3. 亦係同系列的保濕噴霧,好小用,因為味道有點怪怪的,不如nu skin的NAPCA好。放係set裝上面的係新出的mascara,可用溫水卸,好方便,現在日日用。塗後效果令人滿意,而且係好防水的,我試過用左呢枝mascara之後喊左半個鐘,但係一D都冇溶到,真的很不錯ne!

最近又新買左CLINIQUE的2號爽膚水,其實用完nu skin的爽膚水後,我買左KIEHL'S藍色系列的收斂水,控油效果超好(基本上整天都不用再用面油紙),但無奈佢同我深愛的深層特效水嫩補濕霜不合,塗完KIEHL'S的收斂水再塗深層特效水嫩補濕霜後,會推出很多小粒,櫃姐話係因為深層特效水嫩補濕霜入面含油份所致,因此只好買CLINIQUE的2號爽膚水(但係唔係咁好用)。

用完CLINIQUE以後我諗我會轉用一整set KIEHL'S藍色系列再加CLINIQUE的深層特效水嫩補濕霜組合(因為太好用,又平,而且可以係上左妝ge面上度塗,加強保濕,好方便)!

Yves Salnt Laurent

一向都好喜歡YSL呢個牌子的包裝,金光閃閃的,形到爆。小時候第一次接觸呢個牌子係因為媽媽愛用呢個牌子的口紅。當時澳門都冇賣呢個牌子,直到年前DFS有賣呢個牌子,就一直買佢ge化妝品la...先買佢ge碎粉,再買佢ge明彩筆(好用到不得了)! 直到新佰8伴開左佢ge專櫃,所以就愈買愈多la...
↓呢一set係今日同羅生午飯後逛街買的!超低買的。set裝共有5樣野!


  1. 亮澤光彩粉底(粉底的頂部係刷,因為平時上粉底習慣用掃上,所以對我黎講係比教方便la。而且包裝超靚!仲未用,唔知好唔好用,而化妝達人羅生就話呢個粉好薄!不過好唔好用都唔梗要,因為我都係因為佢ge外型而買的,haha...我從來都係咁膚淺!不過我對呢枝野好有信心,因為佢係YSL的皇牌產品之一,聽講話全球唔知幾秒就賣出一枝,好似好勁咁!)

  2. 明彩筆(之前一直用開2號色,今次就買3號色, 因為希望遮瑕度好D,我個眼圈愈黎愈黑,好慘!呢枝明彩筆係我每日ge必須品,就算唔化妝都要用佢,用左佢之後,個人睇起黎比較精神,而且可以提升面部輪廓!真係好讚ga!聽講話又係全球唔知幾秒就賣出一枝ge皇牌產品!)

  3. 紫色base(係原本產品ge一半量,只有15ml,但係我一向都冇用開base ge習慣。我諗都唔會點用佢ga la...都係得閒冇野做ge時候先會記得用佢。而質感方面都好似幾潤,只係手上試用過。)

  4. everlong mascara(未用,唔知好唔好用,如果好用的話,我諗我會買埋佢!)

  5. 燈燈燈!!!係粉紅色限量版鏡(唔係因為覺得佢靚先燈燈燈,而係因為佢係限量版!都話左我份人好膚淺ga la,可能塊限量版鏡係限量版10億塊(!)我就係咁好呃,但係佢好重,我諗唔會帶出街!)
特別鳴謝:羅生幫我選粉底色,同埋呢set野係羅生送我的,謝謝...

↓呢個就係今年年頭買ge碎粉餅,一直都好小用,因為C小姐之前送左一個SHISEIDO ge碎粉比我,我用野一向都愛用成set的!而家終於可以用la!ya ho...