1/06/2011

Thursday Friday

又係山塞版Birken。

Nike

睇睇下,又幾順眼wo!

Prada Made To Order Luggage “Lettering” Service

之前個副自選字母的眼鏡都仲可以吸引到在下,過左一排,又出這類玩意實在有點悶,而且那些字體色彩看來極低能,我想只有幼稚園的學生想整係個袋度。

COSMIC WONDER Light Source

很喜歡那個大bow tie,可愛死了,不過那些褲子都鬆鬆的,冇180都不會穿得好看吧(!)?,另外個兩件cape都很不錯,以冷個件最好看,個人喜歡高難度一點的。如果要幫襯的話,我想在下只會買那個大bow tie,因為其他衣看起來都好大件,之前窄版的,都仲有機會有一兩件岩著,而家那些鬆鬆的,實在係睇下就算吧la><"

Flip sofa/table by Adrien Rovero

很實用的設計。

S/S 2011 Balenciaga

實在喜歡那幾對鞋。

adidas Originals x Star Wars Leather A-15 “Stormtrooper” Tracksuit

瑪麗外宿中

考試期間所有的應酬活動都盡可能減小,但係一日廿四小時,冇可能都在溫書,總得要有一點娛樂鬆一鬆,新一季日劇還未開鑼,只好看韓劇,就選這套虛幻一點的,其實都算不錯看,而且比我發現張根碩其實好有型(!),係劇中常以犀利哥rock友造型出現,著實很對口味。
↓很愛這種長冷衫,只可惜在下哈比人,著唔到,又,佢著窄腳褲實在好看。
↓最愛其實係跟女主角拍的婚紗照,一改犀利哥感覺。
全劇16集,已經睇到11集,嗯,可想然知我係睇劇多過溫書,估計這兩天就會看完。