11/16/2010

Emma Watson

Burberry "Winter Storms" bag+Burberry Trench Coat

Pentax

Pentax K-X PINK 年頭賣HKD$5,990 (連DA L 18-55 (黑)鏡頭套裝),唔知而家賣幾多錢ne?愈睇愈順眼,有點心動。

T by Alexander Wang

T by Alexander Wang的basic tee真的好好穿,雖然從來都沒有買過,不過倒穿過好幾件,因為吾友A小姐好愛他們家的tee,所以每次都會買一堆回來分幾件給我穿。
一直說要買牛仔褲,一直都沒買成,這條可以兩面穿的好像很化算(貪小便宜的家伙),不過以在下這麼懶散的個性,真係會懶得兩面都穿啊!而且我只覺得深色那面好看。

S/S 2011 0044 Paris

在下向來極度熱愛這種累垂爆的衣,但對於身形矮小的我來說要穿得好看,根本是不可能任務,大腦愈不讓自己穿這類型的衣,個心就愈想穿,明知不好看,都想要穿(!)。

Ray-Ban

一個星期總有兩、三日戴眼鏡,向來貪新鮮的我對家中個兩副眼鏡已經開始生厭,好想要多買兩副眼鏡替換(你究竟有幾多個頭r?)。雖然家中的都係這種黑膠架,向來專一的在下(!),當然會買反咁上下的(驚唔驚比雷打死r?)。

Original Fake Leather Mousepad

一直都沒有用開mousepad,唔係唔想用,只係沒遇到喜歡的。實在不想買一塊唔鐘意ge返黎,用兩用就放埋一邊,制做垃圾,所以寧缺勿濫,而家終於遇到喜歡的,立即去買!!!
喜歡這塊mousepad的原因當然係佢ge材質la,做形也很特別。
每日一皮褸。
每日一豹紋。

Peters Mountain Works Bag Collection – CLOT Photoshoot

EDC耶,呢個post梗係為左EDC而po啦,唔通為d袋咩(!)。

A/W 2010 Varde77

做舊的皮質棒球褸太對口味了!
不過每次買做舊效果的衣回家,我媽都以極度驚訝的口吻問我做咩買件舊衫返黎,通常我都沒好氣不理她,然後我爸就會極度維護我的說,後生仔鐘意D野同你那個年代鐘意ge野係唔同ga!
曾經很討厭這種毛神神的衣,不過睇睇下又覺得幾好睇wo(你是有多善變?)!

F/W 2010 Maiden Noir

two-tone的外套比較有趣,不過缺點就係比較易認出,重穿率較低。
有人顛到攞個Goyard比人簽名啊,其實我想問個袋咁有記念價值,仲用唔用好r?

Chanel

這位小姐是有多愛LV呀,一口氣戴3條LV的belt都唔夠,件頸巾都係LV耶!

Proenza Schouler PS1

唔經唔覺PS1已經出左36個色。