10/05/2010

秋。
每日一皮褸。
大愛韓火火手上的豹紋Prada袋,其實上個星期就係店內見到了,只係再買袋會比雷劈><"
All about denim.

Celine sunglasse

嘩!!!!我又被完全的燒到了,很喜歡呢個比較低調的豹紋啊!好彩這個系列11月先開賣,有成個月時間儲錢買,haha...
藍色同豹紋原來可以咁襯。

Leica M9

怎麼Leica好似成日都出新的Limited Edition ga!?之前出鴕鳥皮版,今次就鈦金屬殼,真係咩版本都有,而今次限量500部,好以冇之前個部咁限量。
每日一皮褸。

Rag & Bone

每日一迷彩。

Stussy XXX x Champion

期待已久的秋天終於到了,新衫係時候出動(熱到死你都照著ga la><")。

Balenciaga

Shwood Ashland Aviator

一到雨天就會很想買太陽眼鏡。
不過今個月只能眼看手勿動,因為呢幾個月都買得太多,係時候要儲蓄一下。不過千多元真的很吸引,怎麼辦!?

Lady Dior

↑S/S 2011的新款。
↑我覺得Sarah Jessica Parker用得最有形。

F/W 2010 Phenomenon Mountain Boots

好地地一對鞋,點解旁邊硬要加條拉鏈呢!?綁鞋帶有好麻煩嗎,又唔係設計比半歲小孩穿的。

無題之一百三十三

不必驚訝
在下本來就是個熱愛食煙飲酒講粗口的人
只係每個人都有好多面
不在你面前表露出來而已

我沒在裝好孩子
人本來就有好多面
只是跟什麼人當朋友
就用那一面跟你相處
從來都沒說過我是個老好人