12/22/2010

Goyard

白色的Saint Louis bag,印左字仲靚,香港幾時先開返Goyard r?一定要第一時間沖去買個黑色黎印字 !
話說前幾日跟朋友仔tea的時候講開我個白色Saint Louis bag,對話如下:
S:你個白色都幾好睇wo,不過好易會用黑。
我:都唔會r,我呢個用左好耐la,都幾新,我用左成兩個月la!
S(反白眼):嘩!!!真係好耐wo,我個袋都用左成個月tim la!
妖,咩事先,以我這種貪新鮮的人,連續用同一個袋兩個月,真係証明左我好愛佢ga la!

Maiden Noir

又係每日一迷彩,本身迷彩就已經很軍味,再加上軍褸的設計,會唔會有點over!?

S 2011 Yves Saint Laurent Makeup Collection



受媽媽的影響,自小就愛YSL的包裝,金光閃閃的,雖然成個系列都用不上,睇下都很開心。

Vintage Frames Shop x Ultra Goliath

我那副戴左半年都唔夠的眼鏡又被我弄壞了,明天要去買新眼鏡。

Fred Perry “Mod Meets Bold” Artist Series

毛毛個件↑好得。

Suvi Koponen

每日一迷彩。

Blacklash Denim Shirt

很久不見的Denim Shirt,在下那件已經冇著好耐,不過呢件漸變的貌似很不錯。

adidas Originals for BEAUTY&YOUTH UNITED ARROWS “Track Suit”

想整返套黎著,真係好得!

S/S 2011 Ethosens

大愛這種簡約又充滿細節的衣,真係不得了,最愛係↑個件有帽的西裝外套,完完全全係在下的菜,那條jumpsuit都很不錯,比較難接受係個幾條半透明的黑色絲襪(?),點著出街先!?會露腳毛的(!)。

Sephora X Hello Kitty Collection

這個Sephora X Hello Kitty Collection沒有平時Hello Kitty的colourful,感覺比較適合熟女(?),平時太花的有點受不了。又這麼漂亮的包裝,看著就唔捨得用,用完又唔捨得拋,結果又很阻地方(不過喜歡的人就唔會覺得佢佔地方la)。

Cruise 2011 Chanel

看中那個!?快點儲錢買。