2/25/2010

S/S10 Billionaire Boys Club

一睇就知係我的菜!

StreetStyle@Outside Christian Dior

All Star的功力真的很深厚啊!佢可以令成個look變得年輕,你看那個女生的大花頸巾同埋佢個Valentino大花袋都係超級有女人味的單品,但一對鞋就令成個total look變得active很多。

鞋7

係JAK&JIL的blog睇到的街拍,那個人著得好快啊!

A/W 2010 J.W. Anderson Runway Preview

這件紅色格仔外套很好看,雖然係好看,但係我覺得只適合聖誕新年這種大時大節穿吧(係你自己年紀大,怕鮮色的衣服!!!),真的,現在的我穿的很低調,因為常做壞事的我,好怕被人記得,而且我的朋友仔個個都超高的,得我一個咁矮,走在一起,真的很易比人認得(!)
不過睇完呢個preview,真係好期待佢成個系列。

Rihanna for W Magazine 2010/2

我的友M好似好喜愛Rihanna的style,我們的談話內容經常都會提及她,而我自己就真係唔係太喜歡佢ge style la,總覺得佢好似亂咁黎得黎又唔好睇,尤其佢ge髮型!但佢今次的造形很好看,她手指上的紋身很性感。

Gun bag

呢個黎自James Piatt的gun bag真係好爆lo,好岩個d愛突別ge人,我好鐘意那個金色(係金色嗎!?)。