12/23/2010

S/S 2011 Davit Meursault

每日一迷彩。

GQ style yearbook 2010

岩岩跟A打完邊爐回來,飲完酒,一點睡意都沒有,那位小姐說今晚我地做冬,要食好一點,而好一點的意思係狂叫海鮮,包括象拔蚌,聖子皇,唔知點解會有炒花甲(那些花甲超大隻的),又有一堆刺身,又蝦,又和牛(!),仲有超多唔知咩(記性差,完全唔記得食左D咩),其實只有兩個人食,而A的男友一早食飽,黎睇我地食同埋比錢(!),最終竟然食得曬,我們真的係一隻餓鬼,後來買單的時候,偷看一下,嘩!原來要五千多(!),是在下今年食過最貴的一頓宵夜,我想最貴係枝酒。其實年中食A男友唔小好野,真的要謝謝他,仲有收到他們送我的生日禮物,係一個紅色的Goyard啊!
飯後已經兩點多,那位小姐又話好想打機,而很小出夜街的我(?)完全唔知原來有廿四小時營業的機鋪,那裡的人全是15,6歲的小孩(?),總之他們看來都很小,而且他們個個的樣子都好像潮童,好彩今天在下的衣著都很潮童,身穿moncler的羽絨背心,下身穿Phenomenon白色冷短褲,腳踏昨天新買的UG,完全跟入面的人打成一片,一點都看不出在下是個超齡潮童(!),這算是好事嗎><"!?