7/13/2010

THE NORTH FACE

真的每日都要post關於迷彩的東東啊!

F 2010 FUCT SSDD

F/W 2010 URSUS Bape EX04

每個男生的鞋櫃都一定要有一對爬山鞋。
不過這兩個色都好好看啊!可以兩對都要曬嗎(正一貪心鬼,不過這是我的作風)!?

Stussy x Crank “Pint” Bag

這個半圓型的包好可愛啊!

Incase iPhone 4 Cases

嘩,好核突r!!!。

PRADA CAMO BACKPACK

我對上的一個背囊如果冇記錯應該係outdoor的(反正就係超級耐之前的事,應該超過10年前的事,誰會記得啊!?), 之後就不再流行咩背囊了。
之前講過,覺得Prada的迷彩包好醜,不過我覺得呢個背囊又幾ok wo(我知我好善變)!
可能最近真係覺得自己老了,為左捉住青春的尾巴,我好想買一個背囊黎扮細個啊(唔知點解我覺得咩背囊看起來比較年青)!

Dsquared² for Fudge Magazine

Dsquared²是我每季都會留意的品牌,真係很好看。
不過今次想講的係,那個bob頭的model。一直都好喜歡呢個髮型,中學的時候都有試過留這個髮型,不過當然沒有人家的好看,因為我冇人地咁靚仔lo><"

F2010 California Dreaming

我係super喜歡這樣的style,尤其喜歡呢套↑迷彩背心+恤衫+運動褲ge組合,真係超級舒服的感覺。

F/W 2010 Balmain

我知而家仲好熱,不過佢對皮袖真係好有型,在下對於所有皮革的東東向來都沒什麼抵抗力。

Reebok x Emporio Armani Capsule Collection

唔知係唔係又關天氣太熱ge事,所以最近都比較喜歡鮮艷ge顏色,當然crossover本身已經夠吸引。

The Herschel Supply Co. Brand Luggage Collection

這些旅行袋看起黎好輕咁,可能係天氣太熱ge關係,真係好唔想用d好重ge袋,而且呢個旅行袋有獨立一格放鞋,真係好貼心的設計啊 !我覺得白色0個個比較好睇,不過白色的東東真係好易髒,尤其我成日都好鐘意放個袋落地下。

ellesse by Wood Wood Capsule Collection

我是個奇怪的人,一到半夜,就會想要買衣服。
我喜歡個D衫同褲上面個兩條白色橫間。
I love boyfriend shorts.

F/W 2010 Vans Leather Wingtip Pack

好唔似Vans geVans。
個盒仔好可愛,想要一個。