9/26/2010

Junya Watanabe MAN x Vanson

其實呢個post係3日前的,不過最近好似介紹得太多此類棒球褸,怕大家會覺得悶(我幾時會咁care人地ge感受ga!?),不過由於入面係在下最近很愛的迷彩,所以都係po出來跟大家share。

Today's outfit

今日依然著我的豹紋短褲,因為只係約左M小姐在家附近閒逛,所以就穿得比較casual,穿波鞋同埋polo shirt。手上拿著的係買比SP C的小禮物,我知她一定會好喜歡,因為我自己都想要一個,不過這個係最後一個了,下次再見到一定會買多一個比自己。
今日好乖冇亂買野啊!只係唔小心係朋友仔的店睇中一對涼鞋,不過在考慮要唔要買,雖然真的好平,一個星期後仲係想要先去買吧,因為今個月用錢用得太兇。
每日一迷彩。
係我最喜歡的男blogger耶。

Vintage Hermès

BIOTHERM

跟我的SP C出去點會兩手空空返屋企r!?↑左右兩枝係hand cream,據那個BA講,用左佢之後唔使次次洗完手搽,可以keep到4,5次(洗手)之後先再搽,很神奇的樣子。買兩枝的原因係那個BA話好底買,問我要唔要多枝,所以就要多枝(!),我真係好冇主見><" ↓然後順便買枝想試左好耐ge潤唇膏,其實屋企有一大堆潤唇膏,只係愛買而已。 認識我的都知我有咩可能就咁收手,其實仲訂左對underground。
每日一皮樓。

Today's outfit

↑等左24日的豹紋短褲終於到手了,等到頸都長。
↓今日巧合地跟我的SP C同樣著左白色的恤衫,其實我地成日都著同類型的衣。