7/03/2010

BBQ後,來個綠茶雪糕,真的好爽!

A/W 2010 Onitsuka Tiger Collection Lookbook

說不出的喜歡。

F/W 2010 adidas Originals by Originals Kazuki x Luker by Neighborhood Superstar

I want

Converse Japan 2010 July New Releases

↑這兩對鞋十乘十靈感來源係↓LV的graffiti系列-_-"

Roxanne Jackson

一見到呢對鞋,就會諗到Lady ga ga。

F/W 2010 Prada Camouflage Luggage

不知道大家有冇留意最近的歐美拍ne?迷彩的曝光率真係幾高,不過在下一d都唔覺得迷彩好睇lo,生平一件迷彩的物件都從未擁有過。
岩岩又收到新野,好開心啊!!係我琴日搖控我的SP C小姐幫我買的,我真係好變態lo,而家連街都唔使出,都可以買野><"。呢枝野一直都好想要,但係一直都唔知邊度有得賣,之後就忘記了,琴日C係Watsons發現左佢,立即打比我,佢真係好有我心lo(感覺得要哭)...咁都仲記得!!
呢枝其實係妝前噴霧之類的東東,據說可以冰震皮膚收毛孔咁上下,講到好勁咁!聽日就試用!