10/17/2010

吸血大耳窿

很有趣,笑死左。最岩臨訓前睇。

Marc Jacobs

有沒有覺得呢張相影得Marc Jacobs比較年輕呢!?唔知關唔關佢著左件有帽外套事ne?

Prepidemic Magazine

Louis Vuitton Sofia Coppola bag

原來黎個SC bag仲有一個鱷魚皮的版本,一個普通皮版的就要三萬多近四萬了,我想呢個版本的價位更嚇人吧!

Cheap Monday

每日一牛仔。

F/W 2010 UNUSED Lookbook


聽講今年冬天將會很冷,當然唔知真定假la,不過如果係真的話,今個凍天就可以作很多層次的style了,以上的lookbook提供了不錯的參考。

Fred Perry

早兩個月好想要一個背囊,後來沒有睇中的(睇中左又無貨><"),↑呢個好似不錯,而且仲係我喜愛的Fred Perry啊!
每日一迷彩。

S/S 2011G-Star Raw Lookbook

那些皮褸,牛仔恤衫,迷彩短褲都很對口味,搞到我都好想買一條迷彩短褲啊!

Maison Martin Margiela

早陣子先買左個散銀包,真係唔可以再買了(我在儲錢la!!),不過呢個看上去好有形啊!