3/01/2011

Yves Saint Laurent Manifesto Tote

It will be handed out in Los Angeles on March 5th.

美麗的鄰居

真的有夠好看,睇完第七集覺得之前六集的慢節奏都不算什麼。↑怎麼仲要問蠢問題啊!?有夠老土的對白,受不了,仲唔快d多謝你個朋友講比你知(正所謂輸人不輸陣啊,怎可以問這種弱弱的問題),呢d真係夠朋友先會講你知ja,妖><"
↓做完"好事"仲間由纪恵笑得幾奸。
波波點bow tie。

Mr Porter

終於有時間上Mr Porter逛逛了(我知我很out),感覺是那些衣都好好好正常,講完,想要找爆一點的,可以跳過了。嗯,在下是很愛買那些正常又悶的衣的,差點就買了這件Junya Watanabe,不過看看shipping要£20 wo,看看有沒有人有睇岩,同我一齊ship返黎再買(有沒有覺得在下突然變精明了><")。