11/05/2008

爆炸糖,三千歲,神奇力量

在我的記憶中,從來都唔知道呢個世界上有一種糖含係嘴內會發出爆炸聲,多得鄰座應同學請我食呢隻糖(請原諒我的無知),如果唔係我諗我到雙腳一伸的時候都唔知道原來呢個世界有d咁ge野(!)上課時不停地連續食左2個鐘(!),我真係覺得新奇又有趣,我仲周圍請鄰座的同學仔食(以示友誼,收買人心(!))我仲不停發出kaka聲笑(咩事ne?連個r sir都頂我唔順,係咁望住我),我仲顛到強迫鄰座的所有同學仔聽我嘴內發出的爆炸聲,但係佢地又真係顛到很聽ga wo(!)我諗所有同我上完堂ge同學仔都比我迫到顛左,真係善哉善哉。

○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●
當我地玩得興起時,我就聽到r sir話可能過多500年後,我地會有3000歲,然後我就即刻答嘴:要咁長命做咩r?做人都冇咩意義ga la wo。鄰座同學仔們又開始討論要咁長命做咩好la。
同學A:咁長命D時間未多到用唔完。
T:咁個樣係咁老,但係又唔死wo,咁ge話我會自殺ga wo。
同學B(正玩緊NDS):唔係r,幾好r...
T:咁你而家咩都唔好做住,留係度打10年機先再讀書la。
○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●
當食完爆炸糖之後,原本3 9唔識7的同學仔,都突然fd曬,我地係咁講野,原來爆炸糖係有神奇力量ga(!) 除左會令人食上癮之外,仲會令人多言(!)。