11/28/2010

Today's outfit

↑妖,又懶有交化去聽音樂會。
↓其實冇專心聽,只係好專心聽自己d歌。
↓S一見我又著那件綠色adidas外套,第一句就話,你又扮菜!著到好似落街食宵夜咁去聽音樂會,真係人見人打。褲子係A小姐送的,前後我地兩個一共有4條,超好穿的。
↓S的新袋新銀包,想點?真係好鬼靚!又那位小姐著曬皮褸同高跟鞋,同我的落街look超唔襯。

Hermes

這個較橫身的比平時常見的好看多。

Goyard

星期日仲要返學,下星期又有3份peoject要交,愁爆。
Adidas的jumpsuit很有趣。
黑白色的豹紋很不錯。
請忽略那位人兄的表情,因為佢件恤衫好得(關事嗎!?)!
毛衣穿久了會起毛球,真的很討厭。
岩岩上網搵資料做project的時候,發現一個來自德國的男blogger(先生,做功課的時候可唔可以專心一點r!??),很喜歡他的style,很簡潔,而且他的單品係會重複使用(嗯,我們都係普通人,一件衫點會著一次?),不過有d blogger真的很利害,每天都在用新野,最重要的係佢ge outfit都係可以出得街,唔會比人打的。
http://christophwho.blogspot.com/
love his tatoo.
很喜歡這種彩色的,很美。

Gucci 18Kt Gold Icon Ring

在下很喜歡黃金的首飾,不過對於這隻Gucci的介子實在無法產生好感,感覺很暴發。

S/S 2011 Don Donna

每日一豹紋。

Balenciaga

Fifth Avenue Shoe Repair x Alstermo Bruk Suitcases

奇形怪狀的Suitcases,不過要手提的,放埋野會重死人吧!

PLAY Comme des Garcons “Merry Happy Crazy Color” X’Mas T-Shirts

想點r?點著出街r?雖然人大左,對於五顏六色冇小時候的抗拒,不過同一件衫,出現咁多隻色,實在無法接受,而且看起來很廉價。
每日一豹紋,最近出現很多四四方方的包。