9/10/2010

Brush

屋企個把Bobbi Brown碎粉掃用左差唔多一年,唔知係唔係清洗的問題,用起黎有點刺刺的,想換一把新的,這把Dolce&Gabbana看似不錯。
好了,夠鐘返學la,今晚再繼。

D&G

Today's outfit

買不到又平又靚的牛仔恤衫><"這件好似係4,5月的時候買的,超級便宜,不過一分錢一分貨,色水當然冇咁靚。
琴日行D&G的時候見到一件超級靚,不過要近六千,唔捨得買,返正又唔會著好多次,就放棄了。

唔似返學的返學

由於每個星期四、五,分別都要上兩堂同三堂,而堂與堂之間都有兩個鐘空出黎,又唔想返屋企,所以就周圍閒逛完成我的shopping list。↑琴日空出兩個鐘買的,今日即刻帶。
↑剛剛因為上堂太悶,所以就走堂去行街。但係唔知點解買個銀包仔要比埋咁多野我,本書其實我已經有,而且鬼死咁重,拎死人。今晚攞比係LV做的M小姐幫我印埋字先放上黎。
↓買完野仲有近4個鐘先上下一堂,所以就約左G小姐tea一tea。
↓G小姐係大食人仕,下午茶都咁大份,真係唔講得笑。