4/07/2010

S 2010 Roxy Heart

我覺得那條裙好性感。
我從來都沒有買過Roxy家的東東,我一直都以為Roxy只是賣一些比較sport的衣服,原來他們家有咁女性化的東東。

source:http://www.highsnobette.com/news/2010/04/06/roxy-heart-by-laura-figueras-summer-2010/

Chanel Shanghai collection

我想攞住佢去M記買外賣!

Beauty & Youth x UNDFTD x Bedwin x adidas Originals Stan Smith BBU

記得小時候選去街鞋很抗拒白色的球鞋,因為以前學校規定一定要穿全白色的球鞋上學,不過離開中學後,又莫名其妙地愛上了白色的球鞋。
白色球鞋靚就靚,不過千萬不能跟深色的牛仔褲一齊穿,如果唔係白色的球鞋就會痿掉。

source:http://www.highsnobiety.com/news/2010/04/07/beauty-youth-x-undftd-x-bedwin-x-adidas-originals-stan-smith-bbu/
很可愛的枱腳。

source:http://tmagazine.blogs.nytimes.com/2010/04/06/timeless-out-standing/

I love cartoon

廿幾歲人還長期地追睇的卡通片↓
第一最愛當然係櫻桃小丸子la,由細睇到大,不過現在追看的是中天綜合台的台灣版,我覺得那個台版的旁白胡立成個把聲好好笑。
↓另一套每天都會看的係IQ博士,現在星期一至五1800都可以係J2睇到,小時候沒有印象有睇過,但原來而家J2重播的係舊版。
↓第三套就係名偵探柯南,我看的是日文版,好似星空台都有在播,不過那個配音實在很奇怪,所以就沒有睇了,而家睇到第570集。我有好認真地追看的,哈哈...比讀書仲認真。
另外兩套真人版都好好看。
其實在下耐唔耐都會看一下新出的動畫,就好似呢套↓吸血鬼同盟,本身吸血鬼的提材已經好吸引,而且第一集係極級好睇,劇情緊張又夠激,但愈睇愈唔對路,睇到第7集已經頂唔順,爛尾收場。

F/W 2010 Burberry Black Label

我想要一件這樣的外套。

source:http://hypebeast.com/2010/04/burberry-black-label-2010-fallwinter-preview/

無題之四十三

現在的我不是不愛華衣
只是開始有自知知明
長得已經夠抱歉了
還過份裝扮自己
自己都受不了

所以現在的我穿得很低調
不再穿張揚的華衣招搖過市

無題之四十二

千萬不要去打開那個pandora's box,決定打開前就要有分手的準備。

underwear!?

↑他的褲子的pattern有點像↓Givenchy那條的(有嗎!?差好遠lo!!!但係我覺得感覺有點像><")
其實我想知點解佢穿咁tight的褲子一點都唔會有激凸的效果ne!?唔通佢個度好細!?哈哈...其實我覺得激凸沒有好睇la。只係諗唔到講咩,所以就問一下。==