4/10/2010

S/S 2010 Aether Apparel

OH....深呼吸(有必要這麼誇張嗎!?)係我最最最愛的短褲啊啊啊.....而且是超級低調的。
最正ge係,你唔好睇佢好似一條簡單的短褲,據說佢有一個隱形口袋,專放iPod的(有好勁嗎!?)
另外那件漸變色的T,我都好喜歡啊,很有Prada的感覺(唔知點解一見到漸變色的東東,我就會想起Prada以及我的一個友G)。

source:http://racked.com/archives/2010/04/08/aether-apparel-launches-its-summer-2010-swim-collection-online.php

http://www.selectism.com/news/2010/04/08/aether-apparel-springsummer-2010/

A/W 2010/11 BALMAIN HOMMES MEN’S COLLECTION LOOKBOOK

↓我喜歡那條belt。
↓是我最愛的運動褲啊!
整個lookbook的衫都好喜歡啊,唔該幫我包起曬佢(唔好發夢,你當你係H&M嗎!?哈哈><")我很喜歡個D爛爛的感覺啊! 很久沒有看到咁對口味的lookbook了。

source: http://coutequecoute.blogspot.com/2010/04/balmain-hommes-autumnwinter-201011-mens_09.html