8/02/2010

F/W 2010 Moncler V Backpacks

我真的好想買一個背包啊,不過呢個好似有點太大,都係比較想要Prada那個,希望A的友可以幫我買到。

洗白白

每次帶我的掃子外出過夜後,我都會覺得好髒,所以又要幫他們洗白白,呢幾枝野洗左我個幾鐘lo><"幫自己沖涼都冇咁好心機,左邊個幾枝細掃是人家送我的。而右邊的是自己真金白銀買的,因為他們都好貴,所以洗得份外小心。
一個人一張臉,我都唔明點解會用到咁多掃,呢幾枝只係今次外出所帶的,仲有幾枝係屋企用。
其實Bobbi Brown的掃沒有好好用,我覺得NARS的比較好用。

Starbucks

我是個不飲咖啡的人,不過最近有點愛去Starbucks,連唔係澳門都要去飲返杯野,就知我有多愛去那兒。
後來回澳後,友人G才想起我地今日只食得一餐,後來又談起Starbucks,G不滿我跟M愛去Starbucks,就說我都唔明你地點解咁鐘意去,飲杯野補埋水仲貴過去大家樂食個飯lo!我心想果然係金牛座,很會計數,而我當時恍然大悟地說,係wo,咁都幾貴。不過在下向來對數字都沒什感覺。

這兩天買的

這是有史以來買得最小的一次,六樣野入面,有兩樣係買比我的SP C的,看來我真係好有佢心lo><"最後死心不熄,連H&M都買埋(補水後明顯價錢比香港貴),左上角的是Gatsby的hair spray,上個月在台灣買過一枝小的,發現超好用,係澳門搵極都冇,所以又山長水又遠買一枝大的回來(!)。
今次陪我離澳的是這個Balenciaga,去年8月尾買回來,用了一陣後就收起來,後來收拾衣服時無意尋回。這個包超能裝,足夠兩日一夜的旅程,穿恤衫咩一百級有型,回來後,很想買多個其他顏色的。

無題之一百一十六

沒有原因地討厭星期六日
可能星期六日代表快樂
一切有關快樂的人和事都與我冇關
所以這兩天我盡可能離澳或待在家中

無題之一百一十五

每次離澳回來後
總想有個人可以聽我說回來了