9/16/2010

又每日一迷彩。
係MEN'S CLUB 9月號看到岩男生用的包包,有點想要Celine那個。

NY Fashion Week's

來來來...睇靚女!
又每日一迷彩。

S/S 2011White Valentine

好像很小在這介紹手飾,因為在下自從帶了Cartier love手鐲後都沒有再戴其他飾物了,一黎係天氣太熱,連錶都唔想戴,仲叫我戴其物飾物,等於叫我去死。二係唔知點解,戴左出街的手飾,常常都戴唔返屋企(我都唔知點解我咁愛唔見野)。而家多了一個理由,就係要襯返我隻鐲,因為唔想諗點襯,所以直頭唔戴其他飾物。
雖然唔戴,但係耐唔耐都會發姣去買的,我覺得這個系列的手鏈好美,好似跟我的手鐲滿搭的。

F/W 2010 Sixpack France x DIY

這個秋冬究竟有幾多個牌子在出這類皮袖外套啊!?
見一件,愛一件...不過今個月唔可以再買衣了,因為今個月的買衣budget已經比我花光了,好灰><"

Jean-Paul Gaultier pour Opening Ceremony Nautical Shirts

我係間條控,上周六都買左一件,不過好看的間條線衫真的不好找。

S 2011Mik Cire

那些褲子很好看。