9/14/2010

8年前開始買我的第一件西裝外套,正確黎講係朋友仔D送我的,係一件卡奇色的Vivienne Westwood(有點似↑上面個件),自此以後就每年都會買一至兩件的西裝褸,這個單品,真係買極都唔悶。

S/S 2011 Robert Geller

這個Runway全部都係我的最愛啊!
明顯地S/S 2011會繼續jumpsuit,牛仔恤衫,鬆鬆的短褲。

Chole

暗戀左佢好耐,自知不搭,只好遠遠偷看這條頸鏈。

Backpack

Coach

有點Gucci的感覺。

回力 vs Vans

擇邊對!?

Burberry

Pastoe

唔知大家去整頭髮的時候,係用咩標準去決定會唔會再幫襯那間salon的呢?我覺得除左要有一個好的髮形師外,另一個重點係要有一張舒適的椅子,因為每次整頭髮都起碼要3個小時以上,所以一張坐得舒服的椅子真係好重要。
等一陣又要去整頭髮了,不過我常去那間salon的椅子真係唔係咁舒服,不過勝在整得比較好,而且超便宜,價錢對我來說係一個滿重要的考慮因素,因為我習慣半個月剪一次頭髮,一個月就染一次,所以價格便宜真的好重要。

F 2010 Spurr Campaign

運動褲是重點。

The 2010 MTV Video Music Awards

Rugby Ralph Lauren

每日一迷彩。

uniqlo

冇我碼的唐老鴨T><"
那雙皮袖,雖然很美,但對我來說有點太成熟。
每日一牛仔。

Gallery 1950 × Porter

Porter好似好愛出動物紋。