12/04/2010

毛。

Today's outfit

↑今日又懶有文化地去睇畫,其實這個是陪角,主角係之後的食食食同逛街,講起逛街,在下又唔小心睇中左件皮褸,不過皮質不是很好,決定唔到買唔買好(先生,你唔記得你上個月個張月結單的數字了嗎?仲買...囧)。
↓又是我的最愛黑白,其實條belt係藍色的。
↓在下對自已的背影實在很陌生,很小看到,很愛這張。
↓不知在搞什麼鬼,因咩S講電話講得咁開心呢?迷...
↓我們其實是個大畫家(你要唔要臉ga,咁都講得出(!))!
↓這個係S送我的生日禮物,謝謝囉!剛好明彩筆用完,正想補貨,咁岩S就送我,真的很有默契啊!

Louis Vuitton 2011 Spring/Summer Collection featuring Scott Campbell

琴日講過冇咩野唔好出街,而家又要改成冇咩野唔好上網睇衫,岩岩又唔小心買左兩件衫。跟這個Louis Vuitton有什麼關係?當然有,因為早幾年在下很迷Louis Vuitton,一個不小心又會走去跌錢,所以說,在下的整個人生都在跌錢lo...囧。

Diemme Roccia Vet Boot

色很好看,只係不耐穿,比我著兩日就會變灰色。

newneu

身上的東東(知我指的係咩嗎?唔明我都幫你唔到...(什麼態度啊?))可以根據個人喜好自由組合,嗯...在下好受呢套的...

PradaPrivate Customizable Sunglasses

救命r...又被燒到了,在下生平最愛的customization。不過只可任選兩個字母,會唔會小左d?

Buzz Rickson

男生必備的卡奇色褲子,實用的單品,長短都要有一條。

Billionaire Boys Club

每日一迷彩。

Holiday Collection 2010 HUF

板仔。
喜歡那條啡色的毛,最近都買了兩件毛毛衣,愈穿愈喜歡,不過毛毛的東西就是太好認,重穿率不高。

Balenciaga

每日一皮褸。
好似買Balenciaga的比較值。

Trilly and Truly “Overthrown Junta” Leather Jackets by Lupe Fiasco

我愛皮衣又愛迷彩,兩個東西combine在一起怎能不愛,好想要買,但銀包afford不起三萬多的價格。

S/S 2011 Tiedeken

大部份的時間都是在穿這種看來很正常的衣。

S/S 2011 Ring

我媽最憎我穿這類形的衣,她說像乞丐。

Marc Jacobs

Marc Jacobs小有的順眼。

S/S 2011 THOM BROWNE

很愛那條紅藍白邊。