2/06/2010

鐡騎士

大家睇下那個男生手上拿著的頭盔,真係好有型啊!!!而且真係為佢成身ge造型加分,搞到我都忍唔住要望多兩眼。
冇錯--我覺得揸電單車係一件好有型的事,但係爸爸覺得揸電單車很危險,所以唔比我考,但係我已經準備下年冬天要偷偷地學電單車了,因為澳門咁細,揸電單車真係好快捷方便。

鞋4

什麼爛標題啊!!!!我真係好懶><"
這對黎自Acne SS10的鞋子很美(你形容詞會唔會小左D呢?),應該很百搭吧,而且鞋帶上的木珠又很可愛,夏天用黎襯短褲,一定會好好睇。
相信很多女生們都很喜愛Acne這個牌子吧,他們家很火的熨斗鞋真的很有形,連我都好喜歡。

金介子

以前覺得金色的手飾好娘(咁點解你有咁多金色的手飾ga!?),尤其係金介子, 但係呢4隻一set的Maison Martin Margiela金介子好有型啊,但係被我帶過的首飾都會好花,因為我的動作好大><",而且我很喜歡係外邊除低飾物,如果比我帶呢4隻介子,返到屋企可能得返一隻!

Adidas Originals x Star Wars

我真的好好喜歡有帽的外套,基本上一年四季任何時間都用得著,而且我覺得穿有帽的衣服看起黎會年輕一點(人老了就要裝年輕><")。

XLarge Spring 2010

好想要個件唐老鴨T-shirt啊。