10/31/2008

最近常用的包包

我係一隻極度懶惰的豬,通常用黎用去都係0個2個袋,好小換袋,因為D袋入曬塵袋,根本就唔知邊個打邊個,所以d袋入左塵袋後,係好有可能以後都不見天日(佢地好可憐(!)我呢個負心人裝有同情心(!)。

↓呢三個袋就係我平時用開個三個袋,冇錯,全部都唔係LV GUCCI,係唔係好神奇ne,最近都變得低調了,愛上皮袋。
  1. 後面那個PRADA保齡球袋係我剛過去ge暑假最常用ge包包,size對於我黎講係剛剛好,個款咩一百年都唔out,而且夠曬百搭,著咩都襯,好實用,但係有點重,比LV仲要重,所以好小用黎返學。

  2. 左手邊那個係BALENCIAGA08年秋冬出的GIANT WORK,銀色柳釘(另有金色的,金色更靚,點解選銀色的呢?係因為我的手飾都以銀色為主,而且銀色男孩用易襯點。),剛剛買回來不久,不到一個月,最近我好似好迷戀BALENCIAGA的包包,覺得佢易襯又有型,好想買曬佢唔同size ge包包返屋企,haha...(我應該係傻左...)

  3. 右邊的HERMES shopping bag,用過兩次(!)...唔好問我點解會買,因為我都唔知點解。有次咩呢個袋出去同友人晚飯,友人笑我個袋好似人地買衫送個D環保袋(!)聽完即刻灰曬。

  4. 見唔見到包包後面有三個櫃筒,入面就係放滿被我遺忘左ge LV同埋GUCCI,得閒黎打劫我家,識路la(!)呢三個小櫃筒又點會放得曬比我遺忘左ge包包ne,仲有好大部份放係羅生家,羅生家係我ge儲存易(!)。haha

↓最近幾乎冇買過LV了,因為都係人地送我的(!),ha...上次陪A小姐買包包去,無意中比我見到呢條LV掛飾,超美的,但睇完價錢後已經立即放返低,然後A小姐就不知不覺間sales上身(平時跟友人行街,最常sales上身ge係我。),係咁話好靚,好襯我,之後我就話:不如你送比我r(我隨口講下ja wo),點知爽快的A小姐一口就話好,但係佢唔知幾錢ga wo,萬一係十九千7咁點算ne?但係呢個東東我真係唔知要點用lo...掛係邊到都好似唔係咁搭...不過無論如何都謝謝A小姐la。

路過