3/24/2010

cling wrap

呢隻錶真的好方便,帶左佢,唔使再帶其他飾物了。又懶又愛美的人必備啊!

實情

整天掛著笑臉
不代表我過得快樂
只是我不想被別人知道我的心事

整天跟你說著情話
不代表我愛你
只是我覺得寂寞了

整天在臭罵你
不代表我討厭你
只是我太在乎你

Baptiste Giabiconi

原來男生用Chanel的紋身貼紙都咁好睇的,好想買啊。

pic from:http://modeman.feber.se/art/176169/icons/

David Beckham

早兩天我不是說過覺得全身上下都是牛仔的style好醜的嗎,現在我發現原來我錯了,原來全牛look本身係冇問題的,而那個問題係出現係人ge本身,有樣有身材的,穿起黎一點都不醜。(咁簡單的道理,你而家先明!?會唔會遲左d啊!)而冇樣冇身材的凡人,最好都係avoid全牛look比較好。

Rick Owens

第一眼見到呢對鞋的時候,令我聯想到古時候的3吋金連啊,我覺得那個鞋形真的有點像。↓這個年頭古怪的鞋還真多!

S/S 2010 Daniele Michetti

我發覺女生買鞋的時候,除了會睇鞋型好唔好睇,著得舒唔舒服外,還會留意鞋底的顏色(真的好奇怪啊!),記得有一次陪A小姐去買鞋,明明那對鞋不怎麼樣,但最後因為鞋底是紅色,所以就買下了,她買的那對當然不是Christian Louboutin,我想她也不知道什麼是Christian Louboutin吧。
不過這個水鑽鞋底真的好漂亮。

pic from:http://www.highsnobette.com/news/2010/03/23/introducing-daniele-michetti-woman-springsummer-2010/#more-26881

完美小姐進化論

岩岩睇埋完美小姐進化論的大結局,劇情本身沒什麼好講的,就係完全超現實的劇情,完全唔使用腦的,輕輕鬆鬆,好岩臨訓前放鬆個陣睇。
想講ge係亀梨和也的眼袋超級大,上圖都有小小睇得出吧(?),係戲入面更加嚴重,如果我係佢我會走去整容整走佢lo(如果人地要整容ge話,咁你未要換左個頭佢!!!!)。但係0係戲ge中段左右,講亀梨和也為他的友剪掉長髮,那個眼袋好似冇咁明顯,唔知係髮型問題定係佢個眼袋真係咁大!?
其實身邊有不小的女同學喜歡亀梨和也,話佢好靚仔之類,希望佢地睇到唔會打我la,但講真的我覺得佢真的不怎樣ne。我覺得山下智久比較靚仔啊,而家電左髮ge佢已經都冇咁靚仔了,成熟風真係唔岩佢。

pic from:http://blog.yam.com/miyake1028/article/25566378