11/09/2010

Il Bussetto

這個coin bag的皮太光滑了吧,看起來好似一個光滑的pat pat。
搞到又想買鞋。

Reebok x Hello Kitty

唔知點解上腳後,雙腳看起來其短無比><"

October’s Very Own x Canada Goose Chilliwack Jacket

最憎有毛圍邊的外套。
女生用短襪襯高跟鞋已經唔係咩新鮮的搭配,不過在街上好似冇咩女生會這樣穿,如果一對鞋將兩個元素combine在一起,好似方使很多。
我得承認在下是個貪小便宜的人,見到一件衣可以有3種著法就雙目發光...好唔好睇已經變得不再重要,買回家後又後悔><"

Balenciaga

生平最愛買這種無為小物,買邊隻色好ne?

Coach

之前有講過覺得這個不錯,岩岩係船度見到有人用,原來實物質感超差,看起來就好似B貨↓MIU MIU咁,難怪hit唔起。

izzue

這件豹纹很好看,不過上個星期行izzue的時候仲未見有,聽日去睇下有未先得!

H&M x LANVIN

既然↑唇膏唔岩使,這副↓太陽眼鏡都不錯,不過買唔買到都成問題,要我排隊,no way!!而家又唔係十八,廿二,迫多兩迫驚會暈低...

人生很美麗

終於大結局,很平淡,沒有大喜大悲,很真實,平凡的人生,很好...

Cartier

一堆我的最愛,LOVE系列。