2/14/2010

tie

呢條皮紋的tie好小見,好特別。對於從不打tie的我,都好有沖動想買啊!

S/S10 swagger Studs Belt

認識我的朋友仔都知我好喜歡買袋,但係之前大掃除,數一數,原來家中的belt已經比家中的袋還要多,不知不覺間就買了好多belt。不過我覺得一條belt對男生黎講真係扮演好重要ge角色,因為我平時的穿著都係黑白灰,橫間,波點,所以一條有型的belt真係好重要,可以令一個沉悶ge look起死回生變得有型有款(咁你咁講,你即係覺得自己平時有型有款la,我真係好唔要臉,咁都講得出),以上呢條係一個唔錯ge選擇。除了全黑色以外,仲有棕色皮金色鉚釘。

鞋5

我份人好心直口快,講野唔理人感受,搞到身邊的朋友仔成日想打7我,所以新年願望係希望改掉呢個惡習,但係0係我改到之前,我想我需要呢對Dr.Martens,因為對鞋個樣望落去好似好惡,就算講錯野得罪人,當人地想打我個陣,見我著住呢對鞋都唔敢打我(我咁細粒,d人一隻手就可以打死我la,我d朋友仔個個都好高大!)。