11/19/2010

今晚的宵夜,爸爸的朋友開餅店,做給我食的,岩岩一邊溫書,一邊食左半個,超級好味。

Lanvin

很美,美得說不出話來(終於都有新形容詞了,為自己感動得快要流眼淚),去溫書了,聽晚要考試。

MMM Brooch

妖...真係一日唔買野都唔得ga wo,明明岩岩先買完衫,而家又睇岩野,想點r?

VBH Crocodile Keyhole Satchel

今年一定要有復古的包。

A BATHING APE

很喜歡穿冷衫,不過穿久了會起毛球,的確很麻煩。

Billionaire Boys Club

S 2011 Balenciaga Shoes Collection

這些鞋子也太美了吧!一定一定要入手,最近身邊的友受到在下的感染,都變成鞋子控了。

Undefeated x Converse

感覺很保暖!

Leica M9 Crocodile Leather Case

真的不能買Leica啊!以在下這麼愛買這種無為陪件的人,一定會死得很慘,這個Crocodile Leather Case已經要萬三lo!搶錢,不過用得Leica的人都是有錢人吧,所以我這個窮人真係唔可以買 !