12/12/2010

Shopping

↑今日穿新鞋子,之前叫C先生幫我買的,人家買好半個月,今日先得閒去攞,真的不好意思。同之前那對差不多,今次買36號,岩岩好,今個月好似唔可以再亂買鞋了,未到月中,已經買左三對,有點小過份。
↑無事出街又小破財,跟SP C一人兩條,買的很爽!
↓跟去年那塊一樣大,不過質地薄一點,真的好愛,聽日用下,睇下好唔好用,好用再買多兩塊,hoho,就係愛買一樣的ma!
↓今日仲食到我愛食的心太軟ne...大滿足的一天,ya ho!!
來點有趣的,逛街去。

RSHOODIES

每日一皮褸。

Civil War Blankets from Woolrich

上個星期在it看中了一件跟這個差不多的,要800多,唉,上年我的SP C送我那條才400多,怎麼又貴了,不捨得買。
怎麼會流行這麼醜的鞋!?
每日一迷彩。

MUCU 2011 Wall Calendar

每年都會買一個新的月曆。

Yesterday's outfit

↑終於著左迷彩褲了,等左一個月先到手。
↑C小姐的皮褸,係我在剛開季的時候買的,不過早幾日想攞出黎穿的時候,先發覺買細左,好彩C幫我接收左佢!
↓不是我的生日,但我都有禮物收呢,謝謝笑fun!

JAM HOME MADE Secret Mickey Watch

這隻錶該是設計比成年人戴的吧?真的很想知什麼樣的人會戴在手上,又會戴這隻錶的人該很愛米老鼠吧?如果唔係那來的勇氣啊!?

MIU MIU

每日一豹紋。

F/W 2011 Haversack Preview

我知現在的我一點都不有型,但願經過時間的積累,有一天會像這位伯伯有型。有型,不是指你穿了什麼潮物上身,而係一種態度。