10/21/2010

F/W 2010 Benny Gold Lookbook

換換口味,溫習去。

Rick Owens Long Easy Pants

唔好以為呢種褲短腳的人唔岩著,只要襯返對黑色長boot,就可以神奇地令腿變長。

Stussy x Neighborhood

各大品牌都出皮袖外套。

Sperry X Band Of Outsiders Fuzzy Boat Shoes

最近好似冇咁抗拒毛茸茸的東西。

S 2011 Agi&Sam

white shirt.

Gucci Leather Sunglasses

S 2011 Chloe

Chloe對上一次有出比較順眼的包,應該係08年出的Paraty bag,過左兩年後,終於又出返d較為順眼耐看的了。
每次見到呢類透明膠鞋都會問使唔使著襪,睇黎我搵到答案了,就係著唔著都唔好睇!

Bottega Veneta Soft Crocodile Fume Document Case

唔織皮即係冇曬d老氣。

S/S 2011 ato

這個collection集合曬所有我愛的元素,一開始的sporty到後來的英倫風,而且所有用色都是我的最愛,另外那件棒球背心,勁大領背心,同埋後面個兩件cape都很愛。雖然cape係呢兩季都很hit,不過在下覺得可穿性有點低,而且最多只可以穿一,兩次吧,所以在下冇打算入手。

Apple’s New MacBook Air

Hey!!Apple又出新野了,雖然有美到,不過在下對於高科技產品都沒什麼興趣,有得用就得,所以在下都係睇下就算,係絕不會出手的。

S/S 2011 PHENOMENON

Gourmet x Heineken Quattro C

大家冇睇錯,Heineken的確出左對波鞋,Heineken就係0個個啤酒牌子,係冇錯。
目測鞋形不錯看,我諗呢對鞋一定會有大把酒鬼想要,雖然在下唔係酒鬼,不過都好有興趣買返對。

Vans Era Leopard Fur Pack Holiday

用黎襯深色牛仔褲一留。