3/23/2010

Bloody Monday season2

琴晚終於睇完Bloody Monday season2,我覺得冇season1咁好睇,冇咁緊張,而且我真係覺得三浦春馬個樣真係有點兒( )自己填la!如果唔係有成官寬貴的話真係唔會睇到尾,但係成官寬貴的戲份真的不多,而他做的反派做得很討好,你會覺得佢好有腦,好吸引ne。
我好喜歡成官寬貴個頭隻色,下次好想染呢隻色啊,不過如果我真的染呢隻色,行出街真係會人見人打><"

Chanel J12 Retrograde Mysterieuse Watches

我只能說Chanel的J12本身已經係一隻不能錯過的好錶。你冇論點唔愛鍚佢,佢都唔會花,剩係呢個理由就要買佢la。

pic from:http://www.selectism.com/news/2010/03/22/chanel-j12-retrograde-mysterieuse-watches/#more-36802

Beldi Crewneck Sweater

睇到呢件衫,第一個感覺係覺得佢襯短褲會好好睇啊(你剩係著短褲,梗係咁講la!)。呢件皮上衣的感覺好young,完全冇一般皮衫咁成熟。而且呢個係一個新的品牌,有點期待呢個brand其他的衫啊。

pic from:http://hypebeast.com/2010/03/artisanat-et-creations-beldi-crewneck-sweater/

S/S 2010 Bleu de Paname Lookbook

我真的覺得全身上下都是牛仔的style好可怕,OMG!!好醜啊。