3/08/2010

無題之廿七

沒有信任 就不會有背叛
沒有期望 就不會失望
沒有擁有 就不會失去

無題之廿六

天氣一轉 皮膚又敏感了
D藥搞到胃痛 想吐
然後借題發揮
哭了
我只係唔夠訓 好似小朋友發下眼訓顛

Gold nails gloves

最近幾天真係有點熱了,唔知大家收起冬天的衣服未呢,睇黎就未收得住la,因為未來一個星期會得返10度左右,冬天的衣服又要出動了。
冬天除左頸巾之外,仲有手套,都係十分重要的,我覺得加了指甲的皮手套睇落去冇睇笨重啊,而且很搞笑呢,真的係一個很好的設計。
好想要一張。

NA/W 2010/11 COLAS ANDREAS TARALIS

這個collection係我喜歡的style,但係我絕對係唔會著上身的(冇人關心你會唔會著lo),因為著到咁靚,去邊先!?

日常

岩岩同我ge shopping partner C小姐逛完香港回來,收穫唔算多,但係還是很開心,十級累的,嚴重唔夠訓。
↓係H&M買來的3副太陽眼鏡,超級低買(都係基本款),79、49、49,完全係不用考慮的全包起。我覺得H&M的accessories超級低買,完全不用考慮的買了一堆。
↓最開心的係買到了Nike的高筒球鞋,亦係今次去香港的主要目的,一見到就買下了,完全不用多想。
之後又亂買了小小的東西,但係一件衫都買唔到,因為一d都唔靚,月尾先再去買衫了。
我知照片拍得很差,因為係用我的E71拍的,超唔清。但係太心急要記下來,請見諒。