10/30/2008

將眼睛無限放大

眼睛係我地ge靈魂之窗,所以有一對精靈ge眼睛對我地黎講係好重要ga!先講下我平時用咩保養我對大眼睛la(咁話自己對眼,有d唔好意思tim...haha) !
洗完臉後,先用爽膚水,之後再用CLINIQUE ge eye gel,對於我地咁年輕ge皮膚黎講,我覺得用一d比較保濕ge就可以la。但係最好唔好用含油份ge,因為可能會生油脂粒,唔使買太貴的...而且我認為皮膚只要有充足ge水份,就會減小好多皮膚ge問題,所以我ge護膚重點係清潔同埋保濕就好足夠,以東方人黎講,到左25歲之後先用抗老個d美容產品就可以了。

之後一個星期用二次eye mask,因為我用野比較喜歡用一整set的,所以都係用CLINIQUE ge
水嫩補濕眼膜(但我覺得價錢有點貴,200蚊一盒,冬天會用得比較多!) 。

而另一又平又有用之選就係佢la↓(係台灣買好似台幣99蚊3塊,即約澳門幣20蚊左右,好便宜,澳門亦有得賣,約7-8蚊一塊左右la,貴一點點,但係佢ge效果係唔錯la...可以買黎試試!) 。
底妝方面,因為經常很晚睡,以致睡眠不足,所以有一對熊貓眼,用YSL的明彩筆就可以解決問題la↓
最後就係講下點樣可以令眼睛無限放大la...對呀,男孩子都可以將眼睛無限放大ga,haha...(對男生或女生而言,用眼線較睫毛膏能將眼睛無限放大,而且較易改變不完美的眼形!)我用的產品如下↓
  1. 右上方那瓶係SHISEIDO THE MAKE UP(唔係THE MAKE LOVE,有時口快快會講錯,haha)眼線膏(有一個刷子送),約200蚊左右(買左好耐唔記得la...),本黎係想買BOBBI BROWN的那個,但係我買個陣澳門冇BOBBI BROWN的專櫃,咁岩又急用,聽C小姐講SHISEIDO的都很不錯,所以就買黎試試!。眼線膏的妝效就係眼線筆同眼線液之間,初學者(而且眼睛又唔會太出油的話)最好用返眼線筆先,最初我係用MAC同DIOR的眼線筆的(MAC的較平la...)。兩枝都好好畫(DIOR的效果較實),用法係0係上眼睫毛間畫(即內眼線位),直到填滿睫毛間的空隙就可以了,男孩子千萬唔好係眼皮上畫(即睫毛上方),因為好容易比人睇到你畫左眼線。
  2. 左上方ge係MAC的眼線液(約150蚊,好便宜,刷頭像以前寫大字的毛筆,軟軟的,對初學者黎講係好難用,不及其他刷頭像科學毛筆的好用!)買呢個東東的原因係因為我ge眼睛極油,因此用眼 線膏都會出現溶妝ge情況,咁點算好ne?如果只用眼線液的話妝效又太過明顯,而且不夠自然,又不夠粗,咁就用眼線液係用眼線膏畫好ge內眼線下方再加一條用眼線液畫ge內內眼線(即拉高眼皮後,見到有點粉紅色ge位置),畫完之後成日都唔會再有溶眼線ge煩惱la。而且眼睛比之前更加大!
  3. 下方個枝係MAC的白色眼線筆(之前長期冇貸,約$115左右),但係白眼線就唔係人人合用,如果你係三白眼的話(即眼珠不夠大,可用大眼con,效果都很不錯,自己本身冇用過,因為本身對眼已經又圓又大,係唔係好想打我ne?haha...雖然如此,但係我都係要將自己對眼無限再無限放大,我真係一個貪心的東西啊!),就千萬唔好用,因為會有反效果! 用法就係0係下眼線ge地方畫就可以la,而我就會畫係下眼睫毛ge上方,有點粉紅色ge地方畫,妝效會更自然!
最後再塗上小量睫毛液就可以了,男孩子可以唔使都得。而貪心的我,已經去到走火入魔的狀態,我的睫毛本身已經好夠長,但係都要將佢冇限伸長,haha...好變態(!)之前一篇都已經講過我用邊隻睫毛液,就係CLINIQUE新出的那枝↓質感超輕,可以係睫毛上塗一千層都唔會有問題,塗幾多層就睇下你想要D咩效果,通常我只會塗一層la,again...我的眼睫毛已經好長,再塗多d會好嚇人!而且我覺得呢枝好岩怕煩的男生用,因為如果你係冇畫眼線,只係單塗呢枝mascara的話,就唔使用卸眼的東東去卸,直接用溫水卸就好了(最初我跟C小姐都會擔心只用溫水卸會卸得不夠清潔,但係原來係唔會ga wo,(好神奇!)返而用卸眼的東東卸,感覺會不太好,因為卸出黎會有好多黑色一粒粒的,會搞到成面都係,好麻煩!),真的好方便,而家返學日日用。而且效果自然,不易比人發現!

再黎講講下眼睫毛用ge睫毛液la↓係MAYBELLINE啡色的mascara,係羅生係台灣買來給我的其中一個手信(而家澳門都有得賣),因係啡色,唔係咁岩用(如果畫左黑色眼線就唔好再用啡色的mascara,會好明顯的,單用係冇咩問題),所以就用黎塗下眼睫毛了,比較自然。

其實懶得像隻豬的我,又點會日日咁神心走去畫眼線ne,平時返學趕過隻狗的我,只會塗上mascara再加一條白色下眼線就走人la,只要睇起上黎較精神整潔就好了(尤其係男生)。

以下再講講畫眼妝的一d tips la:

  • 如果畫眼線或塗睫毛液時唔小心畫到眼皮或者整到隻眼周圍都係咁點算ne?

ans:可以用一枝棉花棒點小小潤唇膏抺走就可以了。

  • 塗睫毛液時塊鏡放係邊?

ans:平放係枱度,眼睛向下望,因為咁樣就可以清楚睇到睫毛根部,令睫毛根部都塗到睫毛液,睫毛就會冇咁易斷。

  • 畫內眼線時,眼睛向邊望?

ans:鏡放係前方,頭微微向上,咁就會輕易找到睫毛根部黎畫la。