9/12/2010

Converse Jack Purcell “Leopard Fur”

這對Converse的鞋款本黎就好愛穿,而家仲要加埋豹紋,真係非買不可。不過澳門的鞋款小得可憐,所以係唔會有呢對鞋賣ge,看來我都係要去其他地區買碰碰運氣好了。

F 2010 Dondup

呢幾日都不停落雨,終於令氣溫有所下降了,看來冬天黎我地不遠了。

Double Denim

Louis Vuitton SC Bag

去年買的時候以為SC bag只係seasonal的款式,所以不顧一切都要帶回家。雖然這個包有點貴,加多一點錢就買到Hermes birkin的入門款,不過我覺得都很值得,起碼這個算係我最常用的的包包,除返開真係幾低,而今次的新色,我覺得白色最好看,好想要多個啊!

Head Porter “101 Dalmatians”

我其實都幾鐘意動物紋,不過呢種白色底的,比我用唔夠兩日就會變灰色。

Hermès Tote

點解佢個袋咁新淨ga,我0個個已經比我用到好陳舊,岩岩買呢個袋的時候,我的友都說好醜,害我唔敢用><"搵日清洗好,攞返出黎用先得。
註定會愛上。

No Magazine

怎麼亞洲的男生長髮都不好看,但外國的男生就咁有型,唔公平!!!!!

YSL

每日一leopard。

Mihara Yasuhiro Varsity Jacket

喜歡佢條領。
一連六小時的血拼好爽,之後又收到早前叫A小姐幫我訂的Balenciaga,然後聽日又會收到前天叫M幫我印字的銀包,今日又買到衫,真係一百級開心。

BMW R60/5

好○有○型○啊!!

GQ Style Germany

↑那對J.W. Anderson以及個件Burberry外套係今季必買的單品。
上次係Burberry買恤衫的時候,8到個件外套好似要二萬幾,好顛的價格,我們這些凡人都係買山塞版好了。

GIORGIO ARMANI

多得SP C的好介紹,踢我入會。
My SP C。

YSL