9/07/2010

CELINE

yeah!!!!返左兩日學,聽日又放一日假了,約好左朋友仔聽日去游水,游水最岩就係著jumpsuit,唔使一件一件慢慢除,真係好想快d買到一件合心的jumpsuit啊(你買到ge時候,應該已經係冬天,冇可能著到去游水lo><")!
係牛仔褸外加多件外套係不錯的選擇,不過要夠凍先可以咁著。

Gabe Saporta

呢兩日在研究點先可以將denim on denim穿得好看,我想較易穿得好看的方法係將深淺色的denim mix來穿會比較容易carry,聽日試一下先得。
每日一迷彩,一睇就知係Prada。

Harris Tweed for Fred Perry Holdall

妖,好核突lo><"

F/W 2010 WTAPS x Dr. Martens

大家可唔可以幫個忙話我知呢對crossover後的Dr. Martens同平時個d有咩唔同r!?我完全搵唔到佢地ge分別啊(除價錢唔同外)><"
很羨慕那些可以將denim on denim,check on check穿得好看的人。

iPhone 4 skin case

早兩日有一個post話如果我買左iPhone4後,我一定會用那個recover的木case,看來我又要改口了,因為我覺得這個皮的更靚,而且更低調耶,所以說這個世界沒有最好,只有更好,係岩ge。

Converse Fur Boots

呢兩對毛毛Converse應該可以入選史上百大最核特鞋款之一,以黑色的最醜,著左會似猩猩。

Chanel backpack

有看開這裡的人應該知道前一陣子我天天都嚷著要買一個backpack,過左兩個月唔到,已經完完全全地放棄了,我想就算遇到好漂亮的,都沒有要買的衝動,買身外物跟結婚一樣,真的好需要衝動,衝動一過就不想買了。
波波點耶!

F 2010 Nike

每日一迷彩。
冬天幾時先到!?