12/18/2010

●有時無聊翻翻日本的少女雜誌,如Popteen、Ranzuki、ViVi之類的,看不夠兩頁就覺頭暈(!)。只覺得佢地d妝好濃,那些衣色彩極豐富,又那種零亂的版面設計真的令人受不了。
●第一天的假期,當然要約好久不見的朋友仔出黎食食食,今日連食三餐冇停過。
中午去食很難食的poker,去那裡係因為好坐,又可以坐好耐(!)最岩聚舊。仲有收到兒姐遲來的↓生日禮物,佢話呢個洗面係比暗瘡皮膚用,我即刻答佢我從來都唔生暗瘡(!),其實明明生到成面都係。不過送我化妝品,護膚品之類的我都喜歡,謝謝!

●緊接第二餐係去tea,但係岩岩先係對面食完午飯(!)。只係覺得有點累,唔想四圍行,又可以講講近況。其實今天見的都是舊人的朋友仔,是的,我很感激因為舊人而認識的這班很好的朋友仔,他們每個都係大好人。
●本來答應回家跟家人晚飯,點知我的朋友仔梁生又打黎話反左黎,唉...見咁耐冇見(其實冇好耐,只係半年),只好又死出去(看我幾夠義氣!),那位先生係前世未打過機嗎?仲玩那麼古舊的鋼琴機,又我係佢耳邊講,我係90後唔識玩呢d機,當時我想他應該想殺死我。
●晚飯後又亂逛一下,話說今日跟那位先生的衣著有90%相似,即又係牛仔褲+格仔恤衫+羽絨背心,又那位先生又話,雖然我地d衫好似,但你件係貴野(!),其實那件羽絨極低調,怎想到咁都會被這位狗眼(?)先生發現。
●在下很小男生的朋友仔,所以真的該好好珍惜這位人兄。又,很感激佢常常比我串,又要接受我的一堆歪理,仲要迫佢話我岩。

●發現能跟我做朋友的人,他們都有一個共通點,就係忍耐力超強,如我的SP C,真係一個很好的例子,而且他們都很懂得尊重朋友,真的好愛你們!

●好耐都冇打咁多字,所以有好多字都唔記得點打,只好又不停打去問梁生,我覺得佢真係好可憐,不停地被我精神虐待,完。

唔知大家對男仔著裙有什麼看法呢?我個人覺得著得好睇係冇咩所謂的,其實↑呢個人著得算好睇吧(!?),不過對腳睇起黎短左d,條裙短返小小會好d。

Nigel Cabourn Duffle Coat

目測這件腰線很低,唔岩哈比人著,不過條belt很特別。

Nike Air Force 1

A/W 2010 Sandra Backlund

立體的裙子很美。

Pre-Fall 2011 Burberry Prorsum

來年冬季的鞋子同今年冬季的有點似樣,都係個d軍boot,高高的防水台跟幼跟。

Uniqlo

這件毛衣看來很舒服、很好穿咁。

Jean Paul Gaultier x Guy de Jean Umbrellas

真的好愛睇雨傘,但係成日唔見遮的我,真係買左唔敢帶出街用。

Yves Saint Laurent Muse II

年紀大,就會開始愛亮色(!),又會超級宅(有關係咩!?)。
相機雨衣。

Margaret Weigel Toy Soldier Wreath

由今日起就展開我的聖誕假期,為左表示熱烈慶祝(?),所以出左去飲左陣酒,又而家出去真係只會出一陣,因為一坐低就見眼訓,但係返到屋企又好鬼死精神(!)。