9/03/2010

Cole Mohr

換衫,出去還飯債了。

Zara September Lookbook

zara男裝本lookbook d衫好好睇,又實用。但係佢d sales態度勁差,就算佢d衫點平點靚,我都唔會買。不過這本lookbook提供了不錯的穿搭方法,上身同埋下身d衫,大部份男生的衣櫃總會找到類似的,關健在於個對鞋同埋襪,不過鞋我會擇爬山鞋,感覺比較young。
每日一迷彩。

F/W 2010 adidas originals superstar vintage

前日看到了實物,一點都唔靚,實物那個紅很醜,不過好似一千蚊都唔使,真的好抵。

Recover Wooden Skins

木case真的很討好,不過在下覺得iPhone4唔用case都ok。

Leica M9 iPhone Skin

如果要換電話的話,我想我一定會換iPhone,因為有太多太多好可愛的case可以選擇。可惜我部電話用左快兩年都未壞><"

Bottega Veneta Bangle

岩岩講完要消費一下,話咁快就有新目標了,唔知size會唔會太大。

Converse Japan September 2010 Releases

忙左成個星期的正經事,終於都忙完了。這兩天都在還飯債,之前太忙,完全沒機會用錢,係時候要消費一下了。