4/25/2010

Nike Air Attack Collection

今天所有的post都是紅色的,我發覺我愈來愈喜愛紅色的衫褲鞋襪耶,尤其紅色的鞋子。

source:http://hypebeast.com/2010/04/nike-air-attack-collection-closer/

Nike Air Force One

岩岩跟友飯局,我們3個在外面打邊爐時,被C先生問:做咩要著波鞋呀?
B先生:著短褲唔著波鞋,唔通著皮鞋咩?
T(好正經地回應):我而家係男仔黎ga ma,所以要著波鞋lo。(有關係嗎!?)
我們幾個的對話真的好無聊。
然後我又說,冇見咁耐,大家都冇變。
B先生:咩冇變r,個腦有變細左(!)。(邊有人咁話自己ga!!)

source:http://www.highsnobiety.com/news/2010/04/24/nike-air-force-one-cranberry-patent/
岩岩跟半年不見的朋友仔晚飯回來,過了一個愉快又充實的saturday night。