3/24/2011

Sex and the City

上兩個星期日本大地震,所有日劇停播,自我的公主後就沒看過韓劇,所以就搵想睇好耐,但係一直都未睇過的sex and the city黎睇,因為第一季首播是1998年6月6 日,那時候的我精力旺盛,當時應該晚晚都出去飲酒,又點會留係屋企煲劇r?一個星期就睇完六季共94集再加兩套電影版,睇後感就係一個字爽,haha...原諒我的詞彙量極小吧!反正要睇影評的就唔會黎呢度,又睇到電影版的時候,那四個女主角都睇得出老很多,但係Mr.Big(真名係Chris Noth)就好似一d都冇老到,所以話都係男人比較襟老(!)。

This is Not a Polo Shirt

這個黃好岩夏天著,這個牌子的名字很有趣。

Chanel Ice Cream Cone

F 2011 soe shirts

男生的衣服類形選擇比女生小好多,如果你不穿裙不穿legging的話,到左好似在下廿幾歲的人黎講,每天都離不開恤衫,每天都穿一色一樣的的確會好悶,尤其我這種花心鬼,所以真的好重視恤衫的小細節。

Pierre Hardy

這個Bag D最近超紅的,星級用家包括劉嘉玲同鄭秀文啊!

S 2011 Urban Outfitters Europe

Goyard

Saint Louis bag.

Helmet Magazine

每季都有的基本野。

Rolex Explorer II

為慶祝Explorer II 40週年而推出的,其實有點唔明人地40週年關我地咩事ne?haha...不過不太喜歡橙色的秒針la,嗯,反正我買唔起,我的意見是很不重要的(!)。

Chloe

之前睇留眼,原來呢個紅色唔止比啡色0個個細一點,仲有多條長帶可以上博,立即又加分!

Gwyneth Paltrow

件灰西裝好好看啊!穿學院風的衣讓人看起黎真係會比較年輕,難怪年年都有la!

Givenchy Fur Glasses

之前又話唔出,而家未又出,車(!),不過岩ge有錢唔通唔要咩!

Kobi Levi ‘Blonde Ambition, Slide & XXX Shoes’!!!

每日一bow tie。

Cambridge Satchel Company Fluo Bag Series for Dover Street Market

一直都很喜歡Cambridge Satchel,今季換上螢光色有沒有更愛!?13吋£110、15吋£120,比平時正常色貴£20-£30左右。

Supra Spring 2011 Royal Collection

I-D Magazine

Lady Gaga

Balenciaga

這個色好看。

Sebago Shoe Boat

繼鞋形車後又一力作鞋形船。

Hypebeast x Native Fitzsimmons Boots

向來對膠鞋興趣不大。

S 2011 Fred Perry

這堆lookbook好像在remind我今季仲未買過Fred Perry的新衣啊!春天真係會搞到個人好懶,懶到連街都唔想行,日日都宅係屋企睇sex and the city><"