10/18/2010

VNFOLD

琴日我的SP C話最近好似好興lace的東西,不過小d氣質著lace都會好雞lo!

Snap

副心心眼鏡好搞笑。
年年凍天都hit ge軍褸,今年一定要入手。

Converse All Star Leather D-Ring

每次都好喜歡Converse係基礎上作出小小的變化,今次為左match返hiking boots的trend而加入的d ring,真係好聰明的做法,所以抵人地唔會out ga。

Flaunt Magazine

呢幾張outfit都好私文啊!平時真係冇咩機會著成咁,講開私文,琴日過海關時跟警員都有一段好無聊關於私文的對話:
警員:陳錦滔(一臉疑惑叫我全名)
我:係,咩張相同我好唔似咩!?
警員:唔係,哈哈(笑什麼鬼ne!?)...
我:(跟住陪佢冷笑左一聲)
警員:你個樣好私文(仲死都唔比返個証我><")
我:係咩,哈哈...
之後到我的SP C過証
警員:你同r錦滔一齊ga?(因咩要叫我個名ne?好熟r!?)
C:係r,朋友r!
然後C問我個位無聊警員係唔係我親戚lo><"無言...

S 2011 Asger Juel Larsen

有小小重口味。

S 2011 William Richard Green

黑中一點黃,其實很喜歡這種蛋黃色(?),不過市面上好似好小咁靚ge黃色。

Dior Chiffre Rouge A03 36mm Watch

真係唔捨得用萬六蚊黎買一隻布帶錶囉!

Frederico Bergese

相比起夏天,在下好似比較喜歡冬天。一想到放假的冬天,整日都係張床度煲劇同blogging就好期待冬天ge來臨。

RockersNYC x Forfex Space Boots

F 2010 adidas Originals x Burton Snowboards

岩岩朋友仔打黎話下個星期最低會去到17度,真的好期待啊!
一到冬天就會想著↑紅色格仔恤衫。

CELINE

個袋真係好得。

S/S 2011 undecorated

唔知大家識唔識呢個牌子,老實說在下聽都未聽過,google又找不到有關佢ge野,只知佢係一個日本的品牌(?)(其實都唔係好很定),在下一向都沒有在留意日本的品牌,所以真係唔係好清楚,當然都唔知道價位如何la。
不過他們家的衣的確好得,差點被秒殺了,haha...最得我心的當然係個d短褲仔同埋恤衫la。他們家的衣好close to在下平時的穿著,真的很不錯。