7/28/2010

Ralph Lauren

唉...又唔小心買左野。
岩岩係屋企食飯個陣,我的SP C打黎話想要去買雪花秀,於是就立即換衫陪佢去買(仲要素顏wo!)。
本黎諗住去雪花秀會冇事,點知C買完佢要買ge野之後,就係Venetian打轉,唔知點解就行左去4season,本黎係想要去睇下紅色的polo shirt的,不過男裝的細碼對我這種小孩身形黎過都太大,所以只好睇女裝的,女裝的cutting都好怪,本想離開之制,不小心被我睇到這件粉紅色的恤衫,就係咁好唔小心敗左,呢d真係叫做無事出街小破財,以後都係小出街為妙。

De Beers

嘩,頂r,原來男生帶鑽石手鏈都可以咁有型!!!!!!!
好想要一條啊!!!
唔得,聽日要去問A小姐借佢條鑽石手鏈黎襯我隻Cartier先得。

Cartier

怎麼人家帶Cartier那隻Love手鐲再帶兩條手鏈會咁好睇ga!!!!?我帶真係冇咁ge效果lo><"好灰

Bulgari

好有型啊!不過天氣咁熱,帶咁多野係手會好唔舒服吧。

Pete Doherty

每日一迷彩。