9/06/2010

Visvim

吊腳褲,我接受唔到lo,唔係9頭身,都好難會著得好睇。
很可怕的刀片跟,比佢踩到真係分分鐘要入醫院。
唉...唔好睇我今日剩係得一堂,好似好得閒咁,其實我返屋企仲要做苦工,又要開工了...要快點做完,今晚約左朋友仔食飯。

F/W 2010 Supreme x Woolrich Box Logo New Era Cap

今年的timetable都返好早啊><"有兩朝返早上9點,又有兩朝返早上10點,以我平時換衫的速度,最快都要個半鐘先可以出得門口,為左可以訓多十分鐘,睇黎都係時候買多幾頂帽,省返d gel頭時間。

F/W 2010 Fred Perry x Gloverall Duffle Coat

係我最愛的漁夫褸啊,不過這個長度對我來說有點過長,都係買返短身的比較好,不過紅色的裡+Fred Perry真的很吸引啊!

F/W 2010 Base Control Lookbook

終於都開學了,第一堂就返1000,對於平時返開1400的我的確有點早,好彩上兩個星期就開始習慣早起,不過而家仲係有點眼訓,但係一想到聽日返0900就唔敢訓了,怕今晚會失眠。